Kvalitetstid?

Det var ju ett litet tag sen man var här, va!
McLovin' har varit ledig och det innebär RENOVERING av köket från morgon till kväll.
Usch, vad trött jag är på detta.
Men nu har vi iaf fått upp vasken och skafferiet.
Nu är det bara väggskåpen och nåt litet bänkskåp kvar.
Och tapetsering och så ska en våtrumstapet bakom vasken limmas upp.
Det ska verkligen bli superskönt när allt är färdigt!
Vi försöker hålla schemat och bli färdiga innan jul.
Iaf med köket.

Idag händer inte så mycket.
Mamma kommer hit och "säger hej".
Det innebär att hon kommer hit, går in genom dörren och tar av sig skorna, sätter sig i soffan med jackan på och tar sedan på sig skorna och går ut genom dörren igen.
Kvalitetstid kallas det tydligen.
Kul.

Handla måste jag oxå göra.
Älvan har ingen mat och det måste bebisar tydligen ha.
Det står så i alla barnböcker jag har läst.

Nu ska jag byta en bajsblöja.
Tjo!





Kommentarer
Postat av: mamma

kvalitetstid.. ja jag ville bjuda hit er innan vi åker till thailand. tyckte det kunde vara mysigt att bli väckt av 2 små barn o er !!!!!!

2010-10-28 @ 13:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0