Lite frågor och svar.

Jag vill verkligen tacka för alla fina, uppmuntrande kommentarer jag fått sista tiden.

Speciellt en kommentar, som Anonym skrev, värmde i hjärtat:
Vad söta ni är på bilderna :)
Man blir sjukt sugen på att skaffa en egen liten familj med sambon när man ser bilderna på er.
Fin familj!

Tänkte även passa på att svara på vissa kommentarer.

Eva undrade om det var tapeter eller stickers, som jag har på barnens rum.
Det är stickers som kallas Room makeovers.
Det är ett paket med jättemånga olika stickers i ett tema.
Det finns prinsesstema, bondgårdstema, havstema, djungeltema, mm.

Emma undrade var jag köpt Brallans giraff-TV.
Den är köpt på MediaMakt för nåt år sedan.



Idag är en ganska tråkig dag.
McLovin' jobbar och bilen ska besiktas.
Jag vill helst tapetsera i sovrummet, men jag orkar inte.
Det har varit lite stressigt sista tiden, så jag försöker ta det lite lugnt.
Vi får jobba på när McLovin' är ledig istället.
Jag har passat på att laga barnmat till Älvan idag.
Lax med potatis och ärtor.
Och kyckling med fullkornspasta och blandade grönsaker.
Så skönt att ha det gjort.
Det blev ca 10 portioner, så det räcker för några dagar.

Vi hälsade förresten på McLovin's brorsdotter, Theodora, igår.
En sån söt liten tjej.
Hon låg och sov på mina boppisar hur länge som helst.
En riktig mysbebis.

Bilder från igår. Brallan boxas i sina pyjamasbyxor och klänning.



Men men...
Nu ska jag städa!
Gud vad skönt det hade varit med en slav.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att min kommentar värmde i hjärtat för dig.

Alltid kul att kunna glädja någon när man är ärlig :)

Ha en fin helg!

2010-10-15 @ 12:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0