Lite nytt till barnen.

Vi är helt utmattade!
McLovin' är ledig några dagar nu och all tid går åt renovering.
SUCK!
Just nu tapetserar McLovin' vårt sovrum, Brallan badar, Älvan sover och jag har fixat det sista på barnens rum.

Igår var vi och hämtade det mesta av köket.
Barnens farfar var barnvakt till Brallan, för det är i stort sett omöjligt att ha med henne på IKEA.
Vi fick dock inte med oss allt, så det blir en tripp dit imorn igen.
Denna gången får jag bli hemma med barnen.
Folk jobbar ju på vardagar, så det blir lite svårt med barnvakt.

Jaja, jag har inte tid att sitta här, tyvärr.
Jag ska städa och bära ut möbler osv.

Men jag slänger in bilder på lite nya saker till barnens rum!

Det går ju inte att ha ett djungelrum utan en sol i taket...


Eller en skalbagge på väggen.


Lilla Älvan fick en ny byrå till sina kläder.





Kommentarer
Postat av: Emilie- Mamma till Liam

Tjusiga rummen blev.

Sol lampan...hänger den snett hos er också eller är det bara våran sol lampa som VÄGRAR hänga rakt i taket ????

2010-10-18 @ 17:30:58
URL: http://grese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0