Ny bild.

Såhär blev det med spjälisen.

Så mysigt att bo på havsbotten.
Jag vill flytta in där nu.


Vi har precis kommit in.
Vi har varit på skogspromenad.
Skönt väder att vara ute och gå i.
Kom på efter halva vägen att jag borde ha tagit kameran med mig. 
Visst är det lätt att vara efterklok!
Hunden fick iaf följa med, fast han gick egentligen inte med oss.
Han var alldeles för häftig för att gå med oss töntar, så han sprang i förväg.

Nu ska jag iaf slänga på nån skojig film och lägga mig i soffan.
Älvan krälar runt på golvet och övar på att krypa och Brallan leker med en stol(varför?).

Imorn kanske Brallans rum blir färdigt.
Det beror lite på om svärmonstret kan komma hit och passa barnen eller inte.
Jag kan ju inte göra tusen saker samtidigt, tyvärr.
Och McLovin' är ju inte till så stor hjälp, för han bara jobbar.
Men men...
När han väl kommer hem är han ju himla fin att kolla på, så jag får ju ändå användning av honom.

Tjo!



Kommentarer
Postat av: Anna

Så fint du har gjort det, supermysigt =)

2010-10-10 @ 14:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0