Renovering i full gång.

Som ni kanske märker så är jag inte särskillt aktiv här just nu.
Det beror på att jag har en miljon saker att göra.
Renoveringen är i full fart.
Vi var på IKEA igår och planerade färdigt köket, som vi ska hämta nästa vecka.
Vitvaror beställde vi oxå, som levereras den 20:e oktober.

Usch, jag har sån huvudvärk. Det är MYCKET som ska göras.

Tapeterna som inte redan är beställda/köpta ska köpas och sättas upp, nya golv ska läggas, vinden ska bli ett sovloft, kaminen/skorstenen ska renoveras, vi ska sätta in ny badrumsinredning och massagedusch och barnens rum ska delas av.
Sen är där lite annat smått som ska göras, men det var dom större renoveringarna.

Men vi är iaf igång och det har gått fortare än jag trott.
Snickaren var här idag och sa att han kunde fixa barnens rum redan imorn!
Så imorn har barnen vars ett rum. :)
Jag ska beställa tapeter till dom imorn.
Jag har redan skickat efter väggdekorationer.
Brallans rum vara grönt och ha djungeltema och Älvans rum ska vara blått och ha havstema.
Skitcoolt!
Jag är ju inte så mycket för det där med rosa.

Ni undrar kanske varför jag hela tiden skriver jag när jag pratar om inredningen?
Det är för att det inte direkt är McLovin's grej.
Han lyssnar på mig när jag kommer med förslag och godkänner det mesta.
Han bryr sig mer om grovarbetet, som jag tycker är skitdrygt.

Men men...
Nu ska jag passa på att umgås lite med Brallan.
Det blir ju mycket bilåkande hit och dit, så man hinner ju inte leka så mycket.
Älvan sover redan.

Tjo!


Kommentarer
Postat av: Eva med Neo

Vi håller utkik efter bilder ;)

2010-10-07 @ 07:25:14
URL: http://underbaraneo.blogg.se/
Postat av: Emilie

gud vad kul med renovering, nu kliar det i mina händer.

Ni får hem era vitvaror på min födelsedag, onödig sak att veta men nu vet du =)

Lycka till och hoppas vi får se bilder på före och efter sen.

2010-10-07 @ 07:33:48
URL: http://grese.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lycka till er renovering!

Ni får det flott och fint :)

2010-10-08 @ 20:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0