Lekdag.

Nu är jag hemma!
Jaha, och var har du varit då, kanske ni undrar?
Det ska jag berätta.
Jag har minsann varit på ringvägen.
Jag och barnen åkte hem till min syster och åt upp hennes mat.
Hon hade köpt kladdkaka, men jag var ju som vanligt hungrig och behövde en 4:e frukost, så hon fick plocka ut pålägg och bröd istället.
Brallan åt massa köttbullar och Älvan var mest sur.
Hon ville ut, så när maten var slut, klädde vi på ungarna och gick till lekplatsen.
Det är bra att man kan åka hem till andra och äta upp deras mat istället för ens egen.
Det blir billigare så på nåt vis.

Efter besöket hos min syster gick jag och barnen några meter neråt och hamnade hos min mamma.
Där kollade vi på smurfarna och åt glass.
Sen var det dags att pysa hemåt.

Nu håller Älvan på att somna och Brallan och jag ska mysa i soffan.

Tjo!



Kommentarer
Postat av: mamma

kul att ni kom... älskar er

2010-09-22 @ 18:42:29
Postat av: Eva med Neo

Vet du? Vi har inget badkar, det gav vi bort när vi flyttade in... :P Vi har dem fina hederliga badbaljan och Neo han älskar den fortfarande.



Men om ni är sugna på ett litet "badkar" så finns det på http://www.rollabout.se/ Kostar en peng, men det är säkert det värt om man har fler barn... :) Eller att önska sig i presenter eller i julklapp.

2010-09-23 @ 09:28:59
URL: http://underbaraneo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0