Loppisar!

Helgen har bestått av loppisbesök.
En loppis igår och en idag.

Där fanns inte så mycket jag ville ha på den första loppisen.
Jag behövde lite varmare kläder till Älvan, men där fanns inte så mycket i hennes storlek(74/80).
Det gick mycket bättre på loppisen idag, iaf för Brallans del.
Jag hittade jättemycket till henne.
 
Jag lägger upp bilder på alla fynd.
Allt kostade sammanlagt 215:-


Älvans kläder.
2 body, 3 par byxor, 2 tröjor, 1 mössa, 1 par tossor och ett par vantar(ej på bilden).

1 prinsessklänning.


Brallans kläder.
4 långärmade tröjor och 2 kortärmade tröjor.

1 pyjamasdress, 2 st rosa pyjamasbyxor(bara ett par av dom på bilden), 1 nattlinne(ej på bilden), 1 par blå leggings, 1 par strumpbyxor och 1 klänning.


Kläderna är i jättebra skick. Dom ser inte ens begagnade ut.
Vi är helnöjda!
Massor med kläder till ett bra pris!
Woho!

Nu ska jag kolla på UFC.
Tjo!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0