Mattegeni? Nja...

Brallan är verkligen inget mattegeni...
Det går nog i arv från mig.
Hon springer runt och radar upp allt hon hittar och börjar räkna:
"Eeeett, åtta, eeeett, åtta, eeeett, åtta!"
Men hon är ju bara 2 år, så det finns ännnu hopp för henne, till skillnad från mig som snart är 23.

Idag är det loppis i Maglasäte, men Älvan har precis somnat, så jag missar den nog. Men jag har ändå lite att göra idag.
Brallan fyller ju år imorn, så jag ska slå in hennes paket och göra tårta.
Jag ska även hinna ligga i soffan och titta på Krambjörnarna och dricka Coca Cola.
Inte lätta att ha ett hektiskt schema! ;)

MEN...
Först ska jag ta tag i städningen.
Huset städar ju inte sig själv av nån dum anledning.

Bjuder på lite bilder på nyvakna, knäppa, underbara små barn.





Tjo!




Kommentarer
Postat av: terese

men öö! petar hon sej I ögat??

2010-09-18 @ 11:52:05
URL: http://pluttekivinsmamma.blogg.se/
Postat av: Anna

haha, kan tänka mej det. men diskriminerande att sjukhuset inte har skjortor till såna tjockisar! ;)



mamma har bröstcancer som behandlas nu.. jag fick operera bort hela tjocktarmen i våras, o har opererats två gånger till efter det.. det går inte riktigt som det ska.. men en dag blir det bra! :)

2010-09-18 @ 12:14:04
URL: http://annamittialltihop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0