Min fina blivande mamma.

Detta är en superhemlis, men jag har fått tillåtelse att skriva det lite kryptiskt här i bloggen.

För ett tag sen berättade en av mina vänner att hon ska ha bebis.
Bara ca
3 veckor efter att jag ska ha min bebis.
:)
Hon är en underbar vän och kommer att bli en alldeles underbar mamma.
Vi har alltid varit nära vänner oavsett om vi har umgåtts lite vissa perioder.
Det är ju så med gammal vänskap(kärlek), den rostar aldrig.

Det ska bli så kul att våra bebisar ska få växa upp tillsammans!


Ja kan ge er en ledtråd:
Hon har en tröja från H&M och hon heter inte McLovin'.




Kommentarer
Postat av: diana

jag fatta nada på ledtråden :)

2010-10-01 @ 22:39:01
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0