När kommer bebisen?

Någon anonym(Varför anonym? Mycket roligare med ett namn.) undrade när mitt 3:e barn är beräknat.

Bebisen är beräknad till den 29:e april.
MEN...
Eftersom Älvan var så stor(ca 4415 gram, 56 cm) när hon kom ut(en vecka innan bf), så funderar vi på en igångsättning i vecka 38.
Vi ska göra en sen sockerbelastning, eftersom båda flickorna vägde ½ kilo mer än beräknat på UL. 
Det kan tyda på att mitt socker skjuter iväg i slutet av graviditeten och det innebär större bebis.
Vi ska även göra ett extra UL i slutet av graviditeten för att se att bebisen inte blir för stor.

Så med andra ord är bebisen beräknad till slutet av april, men kommer förmodligen att komma i mitten av april.


Här är jag med jättemagen på BB, 2 timmar innan Älvan tittade ut.
Haha, skjortan går inte ens om!


Kommentarer
Postat av: Eva med Neo

Ja, det är allt underligt. Människor som sitter o har tråkigt och är avundsjuka brukar jag säga.

Och jag kan inte i heller förstå varför dom skriver till en om man nu är så hatad, (white trash, som jag blev kallad för mina tatueringar som jag aldrig visat) Men som jag skrev, avundsjuka! :D



Ja hon var jo verkligen ett pucko, tack för tipset och jag skall genast gå in o kolla....



Och ett STOOOOORT grattis till bebis nr TRE. :D

2010-09-17 @ 06:26:34
URL: http://underbaraneo.blogg.se/
Postat av: malin o tuva

Jaså ni ska ha en till... va kul :) vi e beräknade 7 mars. så är i v 16 nu, hoppas ni på en pojke nu el?? =) Kram

2010-09-18 @ 07:54:58
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: anna

hahahahaha, det där kallar jag mage!

2010-09-18 @ 11:55:33
URL: http://annamittialltihop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0