Sjuklingar.

Fy, vad jag mår illa.
Huvudet känns jättetungt och halsen gör megaont.
Graviditet + sjukdom = Extra jobbigt.
Det är därför jag inte är så superaktiv här på bloggen.
Barnen är oxå sjuka.
Brallan har hög feber och halsont/hosta, och Älvan har lite feber och halsont/hosta. Dessutom har Älvan inte sovit ordentligt på 3 nätter!
Flickorna har iaf gått och lagt sig nu, så jag ska se om jag kan ta nåt att äta, så illamåendet försvinner.

Jag ringde förresten gyn idag och förklarade att min mage växer jättefort.
Dom sa att jag var välkommen på drop in i morgon bitti, för ett VUL.
Problemet är att för en gångs skull börjar McLovin tidigt, och jag har ingen barnvakt.
Tråkigt...
Det hade varit skönt att få ett tidigt ultraljud, för att se om där finns mer än en bebis.
Men men...
Så är det.

Nu ska jag iaf lägga mig i soffan, för det börjar dunka i mina öron.

Go'kväll!


Kommentarer
Postat av: Ida o Melvin

Ojoj, bvad ska vi hålla tummrna för? en eller två? =)

2010-09-03 @ 09:47:39
URL: http://idachristensson.blogg.se/
Postat av: i väntan på trean

Väntar själv trean, råkade hitta din blogg via Familjeliv, det är visst bara 1 vecka mellav våra 3.or isåfall. Jag har BF 26.4.11

Jag har nog blogg & allt själv men vill inte outa åt världen ännu då vi har en del lite tunga saker i bagaget. Är själv stor om magen så jag tror nog bara den växer snabbare. Blev stor sist med. V 10 visste alla.

2010-09-04 @ 11:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0