Utflykt och bajs.

Idag har vi varit på Skånes djurpark!
Himla trevligt var det.
Brallan var väldigt fascinerad av björnarna.
Jag höll själv på att skita på mig när dom hoppade upp mot mig. 
Dom såg ut att vilja smaka på mig.
Varför vet jag inte, för jag luktade nog mest svett...
Fast det är klart, jag kanske luktade lite gammal fisk oxå, och det gillar ju björnar.
Hur som helst så var där taggtråd i vägen, så dom kom inte särskillt långt...
Jag fick behålla min gamla fisk för mig själv.

Innan vi åkte hem gick vi in på barnzoo.
Där hittade vi kalvar, som vi tvångskelade lite med.
Brallan lyckades trampa i en stor kobladda och blev nerkletad i bajs.
Helt hysterisk blev hon.
Hon sprang runt där i hagen och skrek "BAAAAAJS!", som om hon hade tourettes syndrom.
Jag och McLovin' måste sett ut som elaka föräldrar, för vi kunde inte hålla oss för skratt, när hon sprang runt där med bajs på stövlarna och vrålade.









När vi kom hem förklarade Brallan bestämt att hon ville ha glass.
Jag gjorde ett halvhjärtat försök att göra glassen lite nyttig.
Jag blandade i massa blåbär och mjölk, och vipps så hade vi en milkshake med massa antioxidanter!
Namnam...
Älvan fick ingen shake, hon fick gröt istället.
Sen sprang hon runt i sin gåstol och skrattade, som en galenpanna, åt allt och alla.




Nu är snart läggadags för lillbebisen, sen blir det lite mys för oss andra i soffan.
Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0