Födelsedagslunch.

Igår köpte jag 3 nya böcker på CG.
19:-/stycket är inte alls farligt.
Som vanligt blev det böcker som är verklighetsbaserade.

Jag läste precis ut Emma, Mias dotter.
McLovin' rakar huvudet, så jag ska snart sätta mig i soffan och ge mig på Vår lilla hemlighet.

Jag har varit barnfri idag och spenderat dagen i Lund, med Marran.
Vi firade våra födelsedagar med lunch, fika och shopping.
Vi fyller år nästa helg. Jag på lördagen och Marran på söndagen.
Idiot-Sofia var lide häftig och tog på sig högklackat, när hela Lund består av kullersten.
Big misstake!
Mina fötter bär mig inte längre, efter att ha blivit så svikna.
Det hela blir ju inte bättre av att jag har typ 150 kilos övervikt och knappt orkar stå upp utan höga klackar.
Jag och Marran diskuterade idag hur konstigt det är att vi har lagt på oss så många extrakilon.
Vi äter ju inget onyttigt.
Bara chips, godis och kakor, som vi sköljer ner med lite läsk...
Märkligt.
Det måste vara nåt hormonellt.

Men men...
Nu ska iaf denne gamla barnaföderskan gå och inta soffläge.
Man bränner alldeles för många kalorier av att sitta upp.

Tjo!

Jag bjuder på världens mest underbara bild på den underbara, arga Brallan!

(Observera hennes lysande ficklampshalsband)






Kommentarer
Postat av: terese

usch... va handlat 'vår lilla hemlighet' om? Får räliga vibbar av namnet å bilden :-S

2010-09-25 @ 12:55:00
URL: http://pluttekivinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0