Ensisådär treåttastycken.

Antingen så är detta en jävla stor inbillning, eller så har min mage växt ännu mer!
Jag tror att det bor 3-8 stycken bebisar i min mage.
Skrämmande!
Men ändå rätt bra.
Tänk om där finns typ 8 bebisar...
Då kommer ju allt jag stoppar i mig bara försvinna in i bebisarna, och inte ner till min röv. Jag kom ju aldrig iväg på det där utraljudet, för jag fick ingen barnvakt. Så jag vet ju inte hur det ligger till.
(Tack för det förresten, alla ni som tycker att det är mycket viktigare att jobba och tjäna pengar, istället för att passa mina barn och få ta vad ni vill ur min kyl.)
Jag tror inte att där är mer än en egentligen, för det är så sällsynt.
Men jag är verkligen orolig över min megamage.
Är den såhär stor nu, undrar jag ju sjävklart hur jävla stor jag ska bli i slutet av graviditeten.
Hujeda mig!
Jag vet, lide töntigt. Vem skriver "Hujeda mig" i sin blogg?

Men skit i det nu...

Här kommer bilder på barnen!




(Brallan kramar Älvan, och försöker samtidigt skydda sin superviktiga napp.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0