Vem var det?

Idag när vi var utanför CG var det en tjej som log mot mig och Brallan(McLovin' och Älvan var iväg och hämtade en kundvagn) och sa "Hej".
Inget konstigt med det väl...
Först trodde jag att hon log för att hon tyckte att Brallan var gullig, som gick och snackade, men McLovin' sa att hon även hade smilat mot honom.
Alltså är det förmodligen någon vi känner...
Problemet är att vi har verkligen ingen aning om vem det kan vara.
Sååå pinsamt!
Jag tycker att det är hemskt när man inte känner igen folk, speciellt om dom kommer fram och pratar med en. Man känner sig så elak på nåt vis.
Jag log ju självklart tillbaka och sa "Hej!", men ändå.

Vi har grubblat hela dagen på vem det kunde vara, men vi kommer inte på det.

Jaja...
Annars har dagen mest varit hemsk.
Jag har legat i sovrummet hela dagen med migrän.
Vid 4-tiden lyckades jag ta en dusch och piggna till.
Jag hatar såna här dagar!
Och jag vet att det inte blir bättre förrän bebisen tittat ut.
Det har varit såhär under dom andra graviditeterna med.
Suck!

Nu ska jag kissa igen, om ni vill veta.
Det är min nya grej... Kissa så ofta som möjligt.
Jag har tydligen en urinblåsa lika stor som en vindruva.

Tjo!





Kommentarer
Postat av: Anna

jag åt ändå världens största vindruva idag.

2010-09-23 @ 21:15:18
URL: http://annamittialltihop.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Jag har också fruktansvärt liten blåsa nu...i storlek med ett russin tror jag. Jag springer hela tiden...sen ligger ju lillebror så långt ner och det underlättar ju inte.

2010-09-24 @ 13:25:46
Postat av: Anna Olsson

Men det var ju jag!!!! Känns sjukt att ni inte känner igen mig, så länge sen sist var det ju inte =) höhö

2010-09-24 @ 13:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0