En full dag.

Idag startade dagen tidigt.
Jag åkte på bm-besök kl. 9.30.
Hon klämde och kände lite och kunde konstatera att livmodertappen var lite öppen, men gav mig inte så stora förhoppningar. Men hon grävde runt ordentligt och ganska brutalt, så att det kanske kunde reta den lite.
Dom gör egentligen inte det så tidigt, men i.o.m att jag kanske ska bli igångsatt, så vill man ju helst att det ska starta av sig själv, eller iaf vara på gång när man börjar med igångsättningen.
Hur som helst så blev bebisen skitarg och har håll på att trycka på hela dagen, så man kan ju hoppas att det funkade lite.
Vi tog även ett nytt blodvärde.
Det var ännu mer bajs denna gången.
Förra gången hade jag 107 i blodvärde, denna gången låg jag på 102.
Det är inte bra, för det får inte gå under 100.
Men jag har köpt nya järntabletter nu, så jag hoppas att jag tål dom.
Annars får jag väl ha det via dropp, för jag orkar inte experimentera mer med min mage. Inte så kul att sitta på toa med värsta magkramper.
Det finns roligare saker att göra.

Efter bm åkte jag till badet och slappade, med Sarah.
Vi gled runt på såna där avlånga skumgummistänger och snackade.
Det blev även en tur i bastun och bubbelpoolen.
Gött!

Dagen fortsatte sen med mys i trädgården och grillning.
När barnen sen vilat lite åkte vi ner till byn och köpte glass och gick en runda.

En riktigt mysig dag, med andra ord!

Imorn blir det eventuellt en tripp till Skopunkten.
Brallan behöver nya skor, för hon har bara vinterskor och gummistövlar.
Vi behöver nog vila oss lite från solen, allihop.
Den har bränt oss, trots solskyddsfaktor.

Nu ska jag krypa ner i soffan och gosa med min man.
Jag behöver lite TLC. :)

Tjo!





Kommentarer
Postat av: Terese

Hehe, mina barn har oxå bara vinterkängor eller gummistövlar å välja mellan :-S

2011-04-11 @ 21:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0