Fynd!

Idag blev vi bjudna på thaimat, av mamma och Peter.
Jag och McLovin' lämnade barnen hos mamma och åkte och beställde/hämtade maten. Medan vi väntade på att det skulle bli färdigt gick vi in på Röda Korset och kollade lite.
Jag fyndade en jättefin väska!

50 spänn.


McLovin' tycker att den är skitful, men jag äääälskar färgerna och designen! 
En perfekt vår-/sommarväska.
Den ser helt oanvänd ut oxå.
Ibland har man tur...

Imorn ska jag klippa av mitt hår.
Tänkte ta ca 10-20 cm på längden, så att jag får axellångt hår.
Mitt hår är liksom endast ivägen just nu.
Det finns ingen mening med att ha långt hår, om det ändå bara ska sitta i en tofs.
Efteråt kanske jag ska träffa Terese i byn och fika.
Vi får se om hon får barnvakt eller inte först.

Men nu ska jag och McLovin' kolla på tv och äta lite blåbärspaj, när den kommer ut ur ugnen.

Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0