Klippte av håret!

Nu har jag kommit hem, efter klipp + fika.
Min hårfrisörska klippte av ca 25 cm av mitt hår.
Såååå skönt!
Det har bara fastnat överallt den sista tiden och varit skitslitet.
Men nu ser det riktigt välmående och snyggt ut!
Efter klippet mötte jag upp Terese och hennes barn och tog en fika.
Det var himla trevligt!

Såhär blev den nya frillan!




För er som inte kommer ihåg hur det såg ut innan, så kan jag påminna er med en bild tagen för ca 2 månader sen.
(Alltså var det ännu längre och ännu mer slitet innan idag, innan klippet.)


Nu ska jag mysa lite med familjen.

Tjo!




Kommentarer
Postat av: Sofia

Det blev jättefint! Ser riktigt vårigt och fräscht ut. :)

2011-04-14 @ 15:28:43
Postat av: madde

jättesnyggt:)

2011-04-14 @ 16:30:48
Postat av: Malin Dahlman

Blev jättebra gumman :) kramar <3

2011-04-15 @ 10:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0