"...Och ni vet att annars sjunker man..."

Idag har jag fortfarande ont i bröstkorgen...
Jag kan inte ha bh på mig, för jag blir helt öm i revbenen då.
Jag sitter/ligger mest, för att undvika att få jätteont.
Sjukt tråkigt!
Men men...
Jag får väl ligga här, som en jäkla morot, och bara glo.
Jag känner mig helt nere och ledsen.
Det är inte kul att ha så ont och inte kunna göra nåt.
Jag gillar inte att ligga still!

Men jag har iaf några låtar på min spotifylista, som passar till denna dagen.

Million Stylez - Brighter Day.
Timbuktu - Ta de lugnt.
Petter & Veronica Maggio - Längesen.

Igång med er Spotify och lyssna. Skit i att några låtar är gamla, dom är asbra ändå!


"För tiden skuttar fram, å vi vet att
kan kännas tungt som fan. Så ni ser att
man måste ta det lungt ibland, å ni vet att
annars sjunker man. Så vi ser att
ta det lungt ibland. Utan tvekan,
ta det lungt ibland."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0