På avd. 44.

Efter en hemsk natt börjar det ljusna!

Natten har varit jättehemsk!
Jag har fått morfinsprutor för att ens kunna andas.
Fy, så ont jag har haft...
Men nu känns det bättre.
Jag har varit ute och gått i korridoren, fram och tillbaka, fram och tillbaka.
Duschat har jag oxå gjort, så jag känner mig hyffsat fräsch.

McLovin' har åkt hem.
Det var meningen att jag skulle följa med, MEN flickorna har fått maginfluensa, så det är bäst att jag stannar här.
Inte så kul att få influensa, med ett snitt i magen.
Men imorn planerar jag att åka hem iaf, för Älvan börjar bli frisk, så det är nog bara nåt 24-timmars-tjofräs.

Det är ju tur att Vilde är en jättesnäll bebis(än så länge).
Han bara sover och äter.
Inte behöver han ha napp heller.
Han bara gillar läget.
Förrutom när han kräker upp fostervatten, då blir han skitarg.

Ja, det var väl allt jag hade att uppdatera er om...

Nu ska jag ringa hem och fråga hur allt går.

Tjo!


Här får vi se Vilde för första gången.




Kommentarer
Postat av: Sandra Flink

Massa massa kärlek <3

2011-04-28 @ 16:25:09
Postat av: Emilie ­­­­­­- Mamma till Liam

åhh gud vilken lycka, viket super bra kort.

När du orkar och om du har lust får du gärna berätta allt du vet och kan om kejsarsnitt för mig, jag vågar inte föda vaginalt nästa gång och siktar in mig på ett kejsarsnitt, jag vet att det är en stor risk att ta men jag vågar helt enkelt inget annat.

hade varit kul om du kunde berätta lite om olika bedövningar, hur det kändes, hur återhämtningen är osv. =)

krya på dig !

2011-04-28 @ 17:34:57
URL: http://grese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0