Shopping.

Idag har vi varit och handlat skor till barnen.
Brallan fick ett par sneakersliknande skor och ett par sommarskor.
Älvan fick ett par gympadojjor, med blixtlås.
Det var sista utflykten innan den nye bebisen kommer.
Jag svettades som en gris inne på Nova och höll på att dö!
Jag var irriterad och och trött och alla glodde på min mage, som om den var det största dom någonsin sett.
Alltså, SÅ stor är den väl ändå inte?!
T.ex som igår, när vi åt glass.
Då satt en tjej bakom oss, så hon såg inte att jag var gravid. 
Men när jag sen reste mig upp och vände magen mot hennes håll, flämtade hon till och sa, "Shiiiiit!"
Sen glor folk även på mig som om jag är totalt dum i huvudet.
Dom tittar på Älvan i vagnen, sen på Brallan och sen på magen, precis som om dom försöker få ihop hur fan jag har tänkt.
Jag skulle bara vilja gå fram till dom och säga, "JA! Dom är planerade allihop!".
Men alla gör ju såklart inte så.
Det är ju många som kollar på oss på ett fint sätt med och det har jag inget emot.
Folk får gärna kolla, men att dom höjer på ögonbrynen och sånt skit kan jag faktiskt vara utan.
Man väljer väl själv hur många barn man vill ha och hur tätt man vill ha dom?
Jag brukar inte bry mig om vad folk tycker och tänker.
Men när jag står och svettas och ser ut som ett vrak, så slipper jag helst att en massa folk glor på mig.
Jag känner mig som ett cirkusfreak.

Magen idag. Vecka 37+2.
Visst, den är större i verkligheten, men så jäkla stor är den ändå inte.
(Jag vet, jag har ingen röv. Och tydligen ingen hållning heller.)



Brallans skor.


Älvans skor.





Kommentarer
Postat av: Ida o Melvin

Ja folk som glor skit skulle skjutas, eller i alla fall fått en cocaflaska i röven ;)

Tycker du har fin mage, jag är smått avundsjuk, kanske inte på att svettas som ett djur men i alla fall på att ha mage!

Hoppas de drar igång snart!

Antar att drickan inte gjorde sitt jobb=(

Lycka till när det är dax!

Sen när den är ute, så kunde ju du, jag o Heidi träffats med barnen!

Alltid kul att knyta nya kontakter!!



2011-04-12 @ 16:02:27
URL: http://idachristensson.blogg.se/
Postat av: viktoria

Sofia jag tycker att du är jättefin.....jag längtar efter att få ha bebismage igen....vem vet kanske får jag ha det igen, kanske inte. Hoppas att han vill komma ut snart....lycka till

2011-04-12 @ 16:18:04
URL: http://stjerntoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0