Söndagsmys.

Idag vaknade jag med sjuk migrän...
Inte särskillt kul.
Men mamma ringde och ville passa en av anledningarna till min migrän, så det var ju bra. :) Vi åkte och lämnade av Brallan hos mamma, och McLovin' sa:
"Hejdå, gumman!"
Då svarade Brallan med:
"Hejjå, gomma!"
Hahahaha!

Efter det åkte vi och storhandlade.
Älvan tyckte att det var himla kul att få stå själv i vagnen och slippa sin syrra.
Vi pantade även 5 sopsäckar med burkar och flaskor...
Över 300 spänn pantade vi till oss!
Man känner sig helt luffig, när man kommer i mjukisbyxor och ska panta.
Lite uteliggare-varning på det.

Nu är vi iaf hemma igen.
Vi ska ta det lugnt idag och grilla lite korv.

Jag bjuder på en härlig bild på Brallan från igår.
Hon satt och bajsade i typ en kvart och läste Kalle Anka.
Hahahaa...
Om ni undrar varför hon har värsta blåtiran under ögat, så kan jag försäkra er om att det inte är vi som prylat henne.
Hon lekte lite för brutalt i trädgården i fredags. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0