Påskafton och min man rakar av whitefron! Woho!

Påskafton idag.
Och vi har varit ute hela dagen och donat.
Jag har tvättat en massa fönster i stekande hetta.
Fy fan för uterum, inglasade från golv till tak, säger jag bara!
Vem fan tyckte att det var en bra idé?
För det första så blir det lika varmt som i ett växthus i uterummet.
Och för det andra så är det sjukt jobbigt att tvätta så stora fönster.
Men denna gången hade jag iaf förberett mig med en fönsterskrapa med teleskopskaft, så jag slapp stå på en stol i buskarna.
Men så ont jag har nu!
Jag kunde knappt röra mig innan, så jag var tvungen att ta  lite smärtstillande, innan jag kunde fortsätta med insidan.
McLovin' var minsann duktig idag han med.
Han klippte buskar och grenar och gjorde fint.

Påskäggsletande hann vi oxå med. :)







Just nu är Brallan och McLovin' ute och rakar av McLovin's whitefro.
Det ska bli såååå skönt att få tillbaka min man!
När man gifter sig lovar man ju varandra att älska varandra i nöd och lust, men när jag lovade det visste jag inte att min man skulle få ett tuppjuck och skaffa whitefro!
Men hur som helst åker den av nu...
Jag har bara varit stöttande under hans lilla midlife crisis och sagt att han är fin oavsett vad han har för hår, men han liknar typ Arthur, i Arthur och minimojerna.

Bildbevis kommer inom några minuter, när han är färdig. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0