Utmattad!

Här ligger jag i vårt sovrum, med min dator.
Jag var tvungen att stänga in mig här ett tag...
För allas skull.

Barnen har drivit mig till vansinne idag.
Dom gör ALLT dom inte får!
Och vad gör McLovin', när dom håller på som mest?
Han stänger in sig i köket, sätter på hög musik och börjar diska...
I en timme!
HUR kan man diska i en timme?
Jag hinner storstäda huset på mindre än en timme.
Så jag står där mitt i all röra, som nåt jävla vrak och håller på att tappa förståndet.
Han tyckte ju självklart att han var snäll som diskade, men just då kändes det som en semester jämfört med att ha hand om 2 huliganer.

Men men...
Jag stängde iaf in mig här, innan jag bröt ihop totalt.
Jag har ju en jättehög vilopuls, så det är ju inte meningen att jag ska stressa.
Då blir bebisen oxå stressad.

Åh, jösses...
Varför väljer man att jobba på ett dagis?
Barn är skitjobbiga!
Jag orkar ju med mina barn, för jag älskar dom mest i hela världen.
Men en dagisfröken älskar ju inte alla dagisungar...



Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hillo....haha måste kontra med att det många gånger ÄR lättare med andras barn för de trotsar inte sina fröknar alls på samma vis som sina föräldrar. Visst testar barnen de nya fröknarna för att testa gränser. Men säger man ifrån på skarpen så räcker det. Den RIKTIGA trotsen och "jag ska leva jäveln med mamma/pappa" den tar barnen där hemma! (när de är trötta och hungriga efter en heldag på förskolan hahahaha

2011-04-13 @ 19:04:46
URL: http://stjerntoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0