"Den senaste"

Har inte varit här inne så mycket...
Har inte pallat.
Dels för att jag varit sjuk och dels för att Bille gärna är agerar klistermärke, nu för tiden.
Jag har även varit mycket hemma hos mamma.

Nytt som har hänt är:
- Vi har köpt en träningscykel, som jag försöker cykla på varje dag.
- Älvan har sovit borta för första gången och det gick bra!
- Peter har fyllt år. Så jag och barnen var där på middag.
- Vi har bestämt datum för Billes namngivning(20:e augusti).

Ja, ungefär så spännnde har mitt liv varit den senaste veckan.

Imorn är McLovin' ledig, så då ska vi försöka röja i trädgården.
Klippa gräs och buskar och slänga lite skräp.
Vi ska även försöka få in en djurparksdag.

Men nu ska jag passa på att vila, innan Bille vaknar och kräver att jag bär hoonom dit han behagar att vara.

Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0