En bok.

Jag har en bok till dig...
Jag köpte en bok igår, för att jag vill samla alla mina tankar och roliga/tråkiga händelser, så att du kan läsa det när du vaknar.
Du vet det vardagliga.
Jag skriver mycket till dig här, men vissa saker är ju bara mellan dig och mig.
Jag råkade skriva det på fb, på din kämpa-sida, som vi alla skriver på.
Så du kommer antagligen att få 25 lika dana böcker sen.
För erkänn. Det är ju en strålande idé! ;)
Men förhoppningsvis så hittar dom på nåt eget, annars kan det ju bli gaaaanska så tradigt.

Du kommer att bli glad när du läser den.
Den innehåller en hel del smaskigheter!


:)




Kommentarer
Postat av: Anna

Orättvist, hemskt, förjävligt....vet inte vad jag egentligen kan säga om det som hänt Sarah....

Men jag vill bara säga att jag tänker på Sarah och alla er andra flera gånger om dagen. Ber till allt som går att be till att allt ska bli bra igen.

Det är fint att läsa på flera ställen vilka underbara vänner Sarah har omkring sig, ni är mer än guld värda för henne.

Det ni gör att jättestort och fint!

Sarah-håll fast i glöden, hör alla röster och kämpa!

Kämpa på ni andra med, finns för Sarah, men för varandra med!



//Anna

2011-08-17 @ 08:15:09
URL: http://annamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0