Hör du mig?

Det bästa sättet jag kan beskriva detta, är att jag känner mig trasig.
Det är så många som känner sig trasiga just nu.
Jag tror inte att du dör, det gör jag inte.
Men jag vill så gärna få ett tecken på att du är på rätt väg igen.
Så att oron kan lägga sig en aning.

Det kändes bra efter grupphealingen igår.
Det kändes som att du hörde oss och jag blev lugn efteråt.
Det var kanske därför jag tillät mig själv att gråta igår.
För att jag kände att du är tillbaka på rätt väg.

Det finns inga andra alternativ, Sarah.
Jag tänker inte acceptera att mitt sista minne av dig är när du ringer och halvskriker/gråter och säger att du ska till sjukhuset.
Det förstår du väl...
Det går ju inte.

Idag är det en ny dag, Sarah.
Ny dag och nya tag.
Använd nu den kraften vi skickade till dig igår och som vi skickar till dig hela tiden.

Lyssna efter min röst, vännen, för jag pratar med dig varje dag.
Jag säger åt dig att kämpa.

Du hör mig, va?






Kommentarer
Postat av: Therése

Hej vännen! Blir orolig när jag läser dina inlägg de senaste dagarna. Vad är det som har hänt din/er vän Sarah? Det är underbart att ni alla hjälper och stöttar hennes familj och släkt. Det kommer hon verkligen att uppskatta.



Fint smycke du gjort till henne :)

Jag önskar er vän Sarah all lycka i vad som komma skall. Vet ej vad som hänt henne och jag känner inte henne. Men en tanke går ut till henne. Hoppas allt går bra för henne!



Kram//Therése

2011-08-16 @ 13:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0