Jobbigt...

Jag hoppar till varje gång telefonen ringer...
Blir så jävla rädd att jag ska höra nåt jag inte vill höra.

Det är jobbigt...
Men varje gång jag håller på att börja gråta, försvinner tårarna igen, innan dom ens kommit ut ur ögat.
Min hjärna tillåter inte mig att vara ledsen.
Jag vet varför...
Jag tänker inte sörja.
Det är inte för sent.
Du kommer att vakna upp igen.
Och för mig finns det ingen anledning att sörja, eftersom jag har ställt in mig på att du kommer bli frisk.

Men lik förbannat hoppar jag till varje gång telefonen ringer...





Kommentarer
Postat av: Sandra Flink

Älskade fina vän! Jag känner med dig och vi delar liknande känslor, jag blir också rädd varje gång telefonen ringer och fruktar att det ska vara ett hemskt samtal. Men jag ger inte upp hoppet!! Vår underbara fina vän är en riktig kämpe och om någon klarar sig genom detta så är det hon, men ändå finns rädslan konstant. Tankarna bara surrar i huvudet och man är helt oviss om hur man ska hantera vardagen när denna person som vi älskar så högt är i det tillstånd hon är. Men sörja ska vi inte göra, för det är att ge upp!! All styrka och kärlek vi kan uppbringa ska vi istället sända henne <3 Fina älskade vän!! Massa kramar på dig hjärtat!!

2011-08-15 @ 14:12:36
Postat av: Ida o Melvin

Du är en fin vän Sofia! Jag håller tummarna för att hon ska bli frisk! <3

2011-08-15 @ 15:44:01
URL: http://idachristensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0