Kärlek utan vingar.

Hej, alla medmänniskor!

Vi ska ha en ny grupphealing för Sarah ikväll.
Klockan 21.00 tänder vi våra ljus och skickar kraft och styrka till Sarah.
Jag kommer att befinna mig i Lund, för att vara så nära Sarah som möjligt.
Den som vill får gärna göra mig sällskap.
Ta med er ljus och något att sitta på.
Jag och Sandra kommer att vara inne i Lund vid 20-tiden och leta upp en bra plats att sitta på.
Hör av er till nån av oss om ni vill delta.

Kärlek och styrka till er!

Till dig, Sarah.

"Vänskap är kärlek utan vingar".

Och du ska veta att jag ALDRIG kommer att flyga iväg, min kära vän.






Kommentarer
Postat av: emma

Va fin gest :) åka till Lund :) <3



// Emma Gilbertsson på fejjan :)

2011-08-21 @ 15:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0