Klääääder!


Igår var jag på Blåkulla-loppisen!
Jag handlade overall, jackor, thermobyxor, skor och kläder.
Typ 25-30 plagg för 200:-.
Gaaaaanska lagom! ;)
Jag handlade mest kläder till Brallan och några ytterkläder till Älvan.
Älvan ärver ju alla plagg från Brallan, så hon har redan garderoben full.
Och Bille ärver ju han med, så han har oxå kläder vad han behöver.
MEN...
Jag hittade ett par ursöta byxor till honom, som jag var tvungen att köpa.
McLovin' höll på att bajsa ner sig, för han tyckte att dom var skitfula.
Men jag och Bille gillar dom iaf!

Här är mina busungar!

Älvan, innan Kelians kalas.

Brallan, innan Kelians kalas.

Bille, i sina fina byxor.




Kommentarer
Postat av: Emilie ­­­­­­- Mamma till Liam

back to the 80's =) inge fel på byxorna ;)



Skönt att höra att sarah gör framsteg, får lite info från therese ibland.

2011-08-29 @ 13:33:40
URL: http://grese.blogg.se/
Postat av: Anonym

saknar ditt bloggande

2011-09-01 @ 18:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0