Knäckehäxan!

I morse, efter att jag lämnat Brallan på dagis, körde jag hem till Virre för att powerwalka.
Vi gick väl i ca 1,5 timme, men då var vi in om Ica med och handlade kaffe.
Efter pw:n fikade vi hemma hos Virre.
Knäckehäxan hade gjort knäckekex, som vi knaprade på.
(Om man ska bjuda mig på mat innehållande linfrön får man räkna med bromsspår i toaletten.)
Jag var tvungen att ha receptet, så jag håller på att göra egna nu! :)
Fast som vanligt så har jag ändrat receptet lite, så det liksom blir lite eget.

När jag kom hem igen fick jag världens migrän!
Jag la mig i sängen och kollade på Bilar, med Bille, McLovin' och Brallan.
(Älvan sov).
Efter ett tag somnade jag och sen vaknade jag med ännu värre migrän!
Jag tänkte att det kanske berodde på att det enda jag ätit på hela dagen var några knäckebitar.
Så jag ropade på McLovin':
"Kan du bara ge mig nåt, som jag bara kan stoppa i munnen?!"
Inte helt oväntat, fick jag svaret:
"Min kuk?!"
Ja, snälla... Ge mig den, det hjälper ju säkert...
Jag tackade nej till det otroligt lockande erbjudandet och la huvudet under täcket istället.

Nu är migränen lite, lite bättre.
Men den finns fortfarande där, som en påminnelse om att jag inte ska få gå på Malmöfestivalen detta året.
Pissfitta!
Men men...

Det kommer nog ett inlägg lite senare med bilder på mina knäckekex...
OM dom blir bra!

Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0