Lova mig.

Hej igen, hjärtat.
Igårkväll åkte jag hem till din familj.
Lilla Alice kom och kramade mig. Det värmde. ♥
Din lilla häxa! :)
Hon var ganska envis och ville minsann inte sova.
Jag sa till henne att man måste sova om man ska orka busa på dagis. :)
Theo
och Junior ville nog inte heller sova riktigt, för dom kom upp och hade lite kissepauser.
Det känns skönt att vara hemma hos dig, men ändå inte...
Det fattas ju liksom en viktig grej.
Du fattas.
Men annars är allt som det brukar vara hemma hos dig. Dina systrar är där och barnen och Jimmie.
När jag kramade Elin råkade jag slänga ur mig:
"Åh, din söta tjej! Du är så lik Sarah!"
Haha. Hoppas hon inte blev helt rädd för mig. :)
Jag lämnade en blåbär-/rabarberpaj till dom, som dom får slåss om.
(Jag veeeet! Jag kommer att vara orsaken till att din familj blir överviktig. Hahaha.)

Idag har jag och Brallan varit och handlat till tårtorna.
Bättre sent än aldrig!
Jag måste egentligen börja baka nu, helst för en sådär 2-3 timmar sen, men jag ville skriva till dig först.
Idag är det jobbigt...
Jag tänker på dig hela tiden och gråter i bilen, där ingen ser.

Gumman.
Jag förstår att du inte kan vakna nu...
Men snälla du, lova mig att du iaf vaknar.

Vi ses snart, kära du!
♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0