Maskerad!

Nästa helg är jag bjuden på maskeradfest/kräftskiva!
Eller rättare sagt, VI är bjudna.
Men Mclovin' vill inte gå.
Han är allergisk både mot kräftor och maskeradkostymer.
Så jag ska gå själv.
Jag brukar alltid välja en outfit där man ändå är snygg.
Pirat brukar jag vara.
Men denna gången ska jag fan vara skitful!
Jag har världens roligaste idé på hur jag ska se ut! :)
Så sjukt kul!
Nu gäller det bara att McLovin' får ledigt oxå.
Han skulle egentligen vara ledig denna helgen, för han jobbar ju varannan helg.
Gissa om jag blev sur när jag fick reda på att han jobbar denna lördagen med!
Jag hade ju planer på en tjejkväll, med Höörstjejerna, som spridit ut sig över hela landet.
Vi ses nästan aldrig, eftersom alla har sitt!
Men nejdå, jag får ju anpassa mitt liv efter McLovin's chef.
Aldrig kan det bli ett bra schema!

Håll tummarna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0