Maskeradfest och sorg.

Maskeradfest igår...

Jag var white trash.

Johan och Sandra var poliser.

Värdparet var Cleopatra och cowboy.

Lite andra bilder från kvällen...




Jag hade kunnat skriva en massa roligt om festen, men jag orkar inte.

Just nu går mina tankar till Sarah, en av mina bästa vänner.
Hon hamnade på sjukhus igårkväll.
Jag är otroligt orolig och vill bara sitta hos henne och hålla hennes hand.
Men det är bara närmsta släkten som får hälsa på, så jag ska försöka hjälpa till så mycket jag kan på hemmaplan istället. Sitta barnvakt till barnen om det behövs och hjälpa till med matlagning och städning.
Det är svårt att vara så maktlös, så jag vill gärna hjälpa till med det jag kan.
Sarah, jag vill bara att du ska bli bra nu, så jag kan få höra ditt härliga skratt igen.

Min älskade, älskade vän!




Kommentarer
Postat av: Sandra Flink

Finaste Sarah <3 Alla tankar finns hos henne!! Älskade vän <3

2011-08-13 @ 17:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0