Namngivningstårtor.

Tårtorna är färdiga!
Dom blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men det var inte roligt att göra dom.
Jag känner inte för att pyssla just nu. Jag vill bara ut och gå, med musik i öronen.
Jag har varit så ledsen hela dagen.
Jag tycker inte om att vara ledsen, när Mclovin' är hemma.
Det värsta jag vet är när folk tycker synd om en och vill trösta.
Det är jobbigt.
Dessutom är det inte mig det är synd om och då vill jag verkligen inte ha nån tröst heller.

Här är iaf tårtorna.



Text ska på imorn.




Kommentarer
Postat av: Marran

Fan va duktig du är!

2011-08-19 @ 20:06:39
Postat av: Emma

Wooooow dem blev ju helsnygga :) önskar jag var lika duktig som du att göra sånt :)

2011-08-19 @ 20:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0