Om Sarah.

Hej, alla! :)
Jag vill skriva till er läsare, som är väldigt brydda för min vän, Sarah.
Det är supergulligt av er att ni bryr er och jag uppskattar att så många av er är med och tänder ljus och tänker på Sarah.
Många av er vill veta vad som har hänt, eller hur det går för henne.
Jag förstår att ni undrar och att ni är nyfikna, i.o.m att jag skriver så mycket om henne.
Men Sarahs släkt och vi i Sarahs närhet går INTE ut med info om Sarahs tillstånd till vem som helst.
Det för att skydda hennes integritet.
Tänk själv om det var du som hade råkat ut för något och någon skrev ut allt som hänt dig och allt du går igenom på internet.
Inte så kul...
Men jag kan säga såhär:
Sarah har råkat ut för något fruktansvärt.
Men vi är alla väldigt hoppfulla och små framsteg görs.

Fortsätt att tänka på Sarah och skicka styrka till henne!
Tack, alla ni, som bryr er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0