Hej, Sarah!

Hej, Sarah.

Idag skriver jag till dig, för jag vet inte annars vad jag skulle skriva här.
Jag tänker inte på så mycket annat än dig, just nu.
Det som har hänt är ofattbart.
Jag har aldrig trott på det där tramset, "allt händer av en anledning", för jag förstår inte varför barn dör, eller varför så stora olyckor drabbar en sån underbar person som du.
Men detta har iaf förändrat saker och ting hos mig.

Jag och McLovin' har varit inne i en svacka.
Jag har kännt mig ensam och som en del av inredningen i huset.
Han har inte sett mig! Jag har varit osynlig...
Jag har varit arg, ledsen och besviken och har skyllt allt på McLovin'.
Dagen efter jag fick reda på vad som hänt dig tänkte jag,
"Är det så konstigt att McLovin' inte har sett mig?".
Jag har dragit mig undan och inte gett honom all kärlek jag har att ge.
Varför?
För den lilla anledningen att jag tyckte att han skulle ta första steget och att han skulle "jaga" mig lite. Så dumt!
Denne mannen, som jag älskar av hela mitt hjärta, HAR försökt. Det är JAG som inte har sett honom!
Men herregud vad jag ser honom nu!
Min klippa, min man.
Vi ser varandra...

Men är detta en anledning för att hemska saker ska få hända?
Händer hemska saker för att andra ska stanna upp och förändra sin värld?
NEJ!
Det ska inte behövas såna här hemskheter för att folk ska förändra sin värld.
Detta är totalt orättvist!

Sarah, du är en av mina bästa vänner!
Du är den jag ringer till när jag behöver prata, eller när jag har något roligt att berätta. Det är dig jag vill dela allt som händer i mitt liv med.
Du har ett enormt hjärta och är så otroligt omtänksam.
Så nu hoppas jag bara att du hittar kraften i dig själv, så att du kan klara dig ur detta.
Jag hejar på dig varje minut!

Att du inte ska bli bra finns bara inte. Du kommer att klara detta, det vet jag.
Jag ska göra allt jag kan för att underlätta för din familj när du är inlagd och för dig när du kommer hem. ♥
Just nu vill jag bara sitta bredvid dig och hålla din hand, men det går inte...
Så istället håller vi handen i våra tankar.
Och du skulle bara veta hur hårt du håller om mitt hjärta! ♥
Min älskade vän!

Världens bästa Sarah!

Världens bästa gäng!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0