Billes namngivning.

Idag var det namngivningskalas för Bille!
Han ska inte heta Bille, han ska heta John Vilde Vernersson. :)
Fadder till Bille är min syster.

Kalaset gick bra. Det kom mellan 30-35 pers.
Bille var mest hos sin farfar idag.
Vi hade ganska många barn här idag, som busade runder.
Härligt! :)
Emelie
kom hit med fina Tyra.
Min bror och Mia hade sina 3 barn med sig, Milton och Minna och Ida.
Min lillebror, Emil, var här.
Min syster och Sven hade sina barn, Andreas och Erik med sig.
Mia och Andreas kom hit med deras Adrian och Elias.
McLovin's brorsdotter, Thea, tittade in med sina föräldrar.
Och Sandra och Alex kom med lille Kelian.
Jag åkte även och hämtade Sarahs 3 barn, som vi skulle passa.

Andra gäster som var här idag var(har ju bara räknat upp dom med barnen än så länge):
Min pappa med familj, McLovin's pappa med familj, McLovin's mamma, min farmor och Per, McLovin's farmor, McLovin's mormor, McLovin's morbror och moster med familj och Issen.

Allt gick väldigt bra tills en liten incident inträffade(när kalaset var slut).
Helt plötsligt fick Junior en leksaksgräsklippare på näsan av Brallan(men det var inte meningen) och fick näsblod.
Jag lagade mat under tiden, så McLovin' kom rusandes med Junior i famnen och skrek, "SOFIA!".
Jag blev skiträdd och trodde han hade svimmat av eller nåt!
Men sen såg jag att det "bara" var näsblod... Hysteriske McLovin'. ;)
Men det är jätteläskigt när man passar andras barn och dom råkar skada sig.
Jag tröstade Junior ett tag och se sa han glatt, "Nu gör det inte ont längre!" och sprang iväg och lekte igen.

Här kommer lite bilder!

McLovin's farmor och Mirella.

Andreas och min pappa.

Heidi och Thea.

Miiiiia.

McLovin's mamma och bror.

Älvan.

Baddags! Brallan, Älvan och Erik.

Billepille är lycklig över sitt kalas!

Mys med farfar.

Fina familjen Karlsson/Kendrup.

TyraMyra. :)

Myyyys!

Min bror och brorson.

Bille med sin fina gudmor.

Glada Theo.

Söta Alice.

Junior hittade en tuuuuuta!

Söta familjen Thore/Flink.

Goooodis!


Nu ska jag fortsätta städa!

Ett stort tack till alla, som var med och firade vår son!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0