Shoppingdag!

Idag lämnade jag Brallan själv på dagis.
Jag började skola in henne igår och jag kände mig mest överflödig.
Jag stod där själv, medan Brallan var på andra sidan lekplatsen.
Några småpojkar förbarmade sig över mig och frågade om jag ville kolla på deras hål, som dom grävt i sandlådan.
Det var snällt!
Dom kanske såg att jag såg lite ensam ut. :)

Under tiden Brallan var på dagis idag fikade jag med Terese och lille Kasper på bojjan.
Mysigt...
Sen hängde dom med oss hem och kollade på lite kläder, som Bille har växt ur.
Det blev ganska många plagg som jag blev av med. :)
Hoppas Kasper blir nöjd!

När klockan slagit eftermiddag åkte jag, McLovin' och barnen in till Eslöv, för att handla kläder till Brallan.
Hon har växt ur många av sina kläder och behöver mycket extrakläder nu när hon börjat på dagis.
(Till er som tänker köpa kläder till henne: Köp storlek 104.)
Det blev 3 par byxor och 3 tröjor.
Jag hittade även 1 par übersköna jeans till mig själv!
Jag blev jätteglad, för jag har inte kunnat ha jeans sen Brallan föddes.
Men nu hade jag turen att hitta ett par som satt skönt.
Eter shoppingen åt vi på Mackedonkan.
Sen var det dags att åka hem  och lägga barnen.

Bilder från dagen!

Syskonmys! :)
Ibland är det svårt att tro att Bille bara är 4 månader...
Nästan lika stor som sin syster. :P

Brallans kläder.


Till min fina Sarah:

Hoffmaestro säger det ganska bra, tycker jag:

"Together we done so much fun shit in our days.
I don't remember the half,
but that's just because, little baby girl,
most of the time I was drunk of my ass!"
;)

Du.
Jag saknar dig enormt mycket!
Jag saknar våra simturer och snackestunder.
Jag saknar ditt skratt och dina fina kramar.
Jag saknar hela dig!
Du är verkligen en av mina bästaste bästa vänner och nu vill jag ha tillbaka dig! ♥

Jag älskar dig, min underbara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0