Besök.

Skånes djurpark blev det igår.

Bebissäl och mammasäl.

Pappa och baaaaarn.

Herr Grävling.

Fröken Älva.

Fröken Bralla.

Älgridning.

Fröken Bille.


Efter djurparken lämnade vi Brallan hos sin mormor.
Dom ska nämligen ut och åka tåg idag.
Brallan är lite besatt i tåg och vill helst åka hela tiden.

Jag försökte mig på att baka Leilas Hi-Hat Cup cakes...
Blev sådär.
Det är chokladmuffins, med spritsad maräng, doppade i choklad.

I morse kom min älskade lillebror hit!
Det är så mysigt att ha honom här!
Han hade med sig en slampig gris till tjejerna.
Jag älskar att få in grymt fula saker i mitt hus...
Speciellt när dom är så stora att man inte kan gömma undan dom.

Här är åbäket!


Nu ska jag städa...

Hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0