Billemannen.

Hej!
Jag heter Bille och jag kan stå.
Jag står mot ALLT, även när jag är trött och då ramlar jag.
Min mamma blev väldigt trött på att göra en massa ninjamooves för att rädda mitt huvud från att ta skada från alla fall, så hon tvingade på mig en hjälm!

Hej mobbing!

 

Nån som kommer ihåg låten som spelades sönder på alla fyllefester i gymnasiet?
"Hejsan alla........... cyckelhjälm, cyckelhjälm hela daaaan!"
Väldigt oetiskt av mig att nynna på den, men den poppar upp i huvudet varje gång jag ser den där förbaskade hjälmen, som alla mina barn fått ha på sig.
Jag tycker ju givetvis inte att mina barn är.......(och hade dom varit det så hade jag älskat dom precis lika mycket som nu), men den är så klatchig, den låten!
Jag kan inte hjälpa att den poppar upp, fast att jag försöker trycka bort den.
Innerst inne är jag nog fortfarande 16 bast.

Fina Bille. Du är så cool! :)
Jag älskar dig!





Kommentarer
Postat av: terese

hehe, ja den e trallvänlig :-P

2011-12-05 @ 11:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0