Dagen som gått...

Idag började ju dagen som sagt lite dåligt.
Men vi gjorde en bra dag av det hela ändå, tycker jag.
Medan Brallan var på dagis gjorde vi andra julgodis.
Knäck och apelsin/citron/chokladkolor blev det.
Smarrigt!
Sen hämtade jag Brallan och vi två åkte och köpte lite julklappar.
Det är så mysigt att vara själv med henne nu när hon är så stor. Vi har riktigt kul ihop! :)
När vi kom hem fick tjejerna pyssla med en julklapp som dom ska ge bort.
Efter det blev det pappabus, medan jag lagade middag.
Brallan hade bakat lussebullar på dagis, som hon och Älvan åt till efterrätt.
Sen var det helt plötsligt läggdags!
Dagen har gått så fort! Alla dagar bara susar förbi och jag hinner inte med.
Jag skulle vilja kunna stanna tiden och bara vara fast i ett ögonblick.
Som innan när Älvan kröp ihop bredvid mig och pussades.
Sen sa hon högt och tydligt: "Tack, tack!"
Hon är så rolig. :)

Jag får nog säga att vi har haft en väldigt bra dag och mina barn och min man gör mig så lycklig så jag nästan spricker.


Kommentarer
Postat av: mamma

hoppas på lite julgodis som julklapp

2011-12-02 @ 20:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0