Dvärgninjan

Alltså, den där Älvan...
Hon är så rolig nu för tiden!
Men hennes roligheter är inte så kul i verkligheten som dom hade varit i en komedishow.
Varje natt vaknar hon och skriker hysteriskt!
Hon ska ha sin mössa på sig, välling, skor, mamma, osv.
Men hon tog ändå priset här om dagen, när hon rusade in i vårt sovrum som en liten dvärgninja, tände i taket och hoppade upp och armbågade mig i fissen och skrek:
"Kolla Rio, mamma!"
Klockan var 20 över 4 på morgonen!
Jeeeez, sov unge!
Jag har ju aldrig hunnit vänja mig vid att sova hela nätter, då vi fått bebisar på löpande band.
Men det är lite drygt när alla helt plötsligt ska vakna.
För Bille äter ju fortfarande på nätterna och Brallan kommer in och sover hos oss på natten.
Och så då självklart crazy baby, som väcker hela Maglasäte.
Det är väldigt mycket avbrott i sömnen just nu.
Men det blir nog bättre snart.
Om inte annat så får vi väl ta in på hotell en helg, medans våra föräldrar får ha en sömnfri helg! :D
Vem känner sig manad??
Hehehe...
Nä! Nu ska jag Nanna!
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0