Trött!

Idag har jag varit på familjerådslag i 4 timmar.
Det var väldigt givande, men tog på krafterna.
Jag var dessutom ordförande och skulle skriva upp vår plan, men mina glasögon är ju spårlöst borta så en grym huvudvärk uppenbarade sig.
Ouch!
Efter mötet skjutsade min syster mig till dagis och jag hämtade Brallan. Där mötte resten av familjen upp oss och vi körde till CG för lite matshopping och fika(för det hade jag lovat Brallan i all hast. Haha.)
Efter fikan på CG var det raka vägen hem och sen vet jag inte riktigt vad vi har gjort. Jag har ju haft huvudvärk och är även krasslig i halsen, så jag har nog mest gått och flummat rundor i en dimma.
Nu sover småfisarna och McLovin är inne i byn och handlar toapapper, för det glömde vi ju såklart innan.
Brallan och jag kollar på Dora.
Det blir en tidig kväll ikväll så jag avslutar detta med ett "Gonatt!"


Kommentarer
Postat av: Millan

Vad är familjerådslag??

2011-12-15 @ 22:28:50
Postat av: Sooofia

Familjerådslag är ett möte där man ska komma överens om en, i detta fallet, framtidsplan för en person som behöver extra hjälp.

2011-12-15 @ 22:33:29
URL: http://sebra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0