Underbara barn.

Åh, precis när jag skulle lägga snuttefisarna lekte dom så fint med varandra, så jag lät dom vara uppe lite till.
Tjejerna anpassade sig efter Billeballen och roade honom på golvet.
Han stylade lite för syrrorna med att försöka ställa sig upp direkt från golvet, vilket han inte kan.
Så han såg jätterolig ut. Händer och fötter i marken och rumpan i vädret.
Han kan ju stå fint mot möbler och gå längs dom, men han kan ju inte stå utan stöd.
Sen när vi tände Älvans lykta ville Brallan oxå göra en till mamma(mig), så det var bara att plocka fram färgen.
Men nu är ungarna iaf i säng och har varit i ca 1 timme.

Här kommer bilder på mina underverk.

Kolla in min rumpa!

Håller lillebror i handen.

Billen stylar.

Kraaaam.

Mina små knäppisar.

Brallan avlastade mig och nattade Älvan.

Ljuslyktorna. Älvans till vänster och Brallans till höger.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0