Äventyrshelg.

Här var det lite dött!
Men det beror på att jag inte har varit hemma i helgen.
Helgen har varit full av äventyr.

Vi tar det dag för dag.

Lördag.
I lördags åkte jag, McLovin och barnen till Tropikariet.
Vi glodde på djur och fikade lite.
Himla mysigt.
När vi kom hem igen bytte jag om, snabbt som tusan, för att hinna med tåget till Burlöv. Där mötte Victoria och Marran upp mig och vi gick hem till Marran. Tacos och champagne stod på menyn.
Inte illa!
Efter maten dansade vi lite och förfestade, innan vi drog till Debaser(typ rockklubb).
Där fanns liveband och studenter och en sur bartender.
Men det gjorde inte mig särskillt mycket, för jag tvångspratade med dom flesta ändå. Även om dom var sura.
(Palla vara en sur människa!? Varför inte bara rycka upp sig?)
Det dansades och minglades och dracks och tramsades.
När det var dags att åka hem mådde vi sådär...
Marran gick in och la sig i sin säng och jag och Vickan landade i Marrans soffa. 
Vi vaknade några timmar senare och skrattade åt varandra.
Hahaha, vi såg inte så bra ut just då. :)

Hemma hos Marran.


På väg till Debaser.

Bra band.

På väg HEM från Debaser. Hahaa.


Söndag:
Vi gick och väckte Marran och när vi vaknat till och gjort oss i ordning gick vi till Burlöv center.
Vi skulle nämligen äta frukost på McDonald's.
Vickan drog sig hemåt efter burgaren och jag och Marran kollade lite i affärer.
Sen gick även Marran hem.
Jag stannade kvar en stund till och väntade på McLovin.
Han hade nämligen lämnat av barnen hos min svärfar och var på väg för att hämta upp mig.
Vi skulle på dejt!
Vrålåket kom och vår dejt började (efter en snabb tur till Biltema)Zoogiganten.
Vi kollade på djur och strosade mellan fiskarna, sen bar det av mot Nova.
Vi shoppade lite julklappar till mig(för McLovin hittade inget han ville ha).
Det blev en pyjamas och en bh.
Varför ska det vara så förbaskat dyrt med en bh så fort kupstorleken går upp mot D?
Har man C-kupa kan man handla billiga bh:ar på H&M för 99:-.
Men vill du ha en snygg bh i D-kupa får du handla på Lindex eller Kappahl för dubbla priset, minst.
Dryyyyygt!
Hur som helst...
Efter Nova åkte vi till en indisk restaurang och avslutade vår dejt med middag.
Sen var det dags att hämta barnen.
OJ, som jag saknade barnen!!!
Dom hade nog saknat mig med, för jag hade 3 klistermärken i rumpan när vi kom hem. :)

Det var min helg och den var N I C E!

Nu ska jag lägga mig så jag orkar asa med alla ungar när jag ska lämna Brallan på dagis imorn.
Alltid lika spännande att se om man hinner i tid.

Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0