Mer pyssel!

Knåpade ihop en tunika till Brallan med.
Den blev bättre än förväntat, faktiskt.
Hur låga förväntningar har du?!, undrar ni kanske då?
Vääääldigt låga! :)
Jag ritade av en av Brallans tunikor och klippte ut lite tyg.
Sen sydde jag lite på måfå, haha.
Det kan inte bli sådär jätteavancerade grejer när jag ska ha koll på 2 barn samtidigt.

Här är resultatet:



Kanske inte är den vackraste kreationen i världen, men Brallan gillar den! :)
Hon plockade upp sina leksaker snabbare än blixten, när jag hotade med att ta klänningen ifrån henne, om hon inte plockade undan efter sig.
Nu ligger hon i sin säng och sover i den.

Söthög!


Kommentarer
Postat av: carina

Så gullig hon är när hon har alla sina nysydda kläder på sig:)

2011-02-26 @ 15:32:22
Postat av: Emilie-mamma till Liam

Du är verkligen grym med symaskinen du, ni är som gjorda för varann ju !

Verkligen jätte fina. Vill se mer mer mer. =)

2011-02-26 @ 15:39:11
URL: http://grese.blogg.se/
Postat av: Mette

Så jävla söt!!!

2011-02-27 @ 18:05:05
URL: http://gsomigpunkt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0