Nytt pyssel.

Jamen, jag veeeet...
Jag är så superdålig på att uppdatera bloggen nu för tiden.
Det beror på att jag är så jäkla trött, när jag väl sätter mig ner på kvällen, så att jag inte orkar.

Igår var jag iväg och köpte lite tyger.
Tänkte sy snuttefiltar, mössor och kläder.
Men tygutbudet här i Höör är jättedåligt, så jag kom bara hem med grå fleece och muddtyg i 3 olika färger.
Jag ska beställa mer tyg på internet, för det är ganska tråkigt att sy allt i fleece.

Här är iaf vad jag gjort hitintills.

Älvans byxor.

Brallans brallor.

Jag har inte haft nåt mönster att gå efter.
Jag ritade bara av barnens byxor, så det blev som det blev.

Brallans musmössa.


Idag blir det bara slappedag.
Jag är trött som tusan, för Älvan sover inte hela natten igenom längre.
Hon ska typ äta hela tiden.
Som tur är tar McLovin' både natt och morgon, så ofta han orkar, så att jag kan vila. Men jag vaknar ju iaf.
Men men... Barns sovmönster brukar ju svänga ganska kraftigt emellanåt.
Bara att härda ut.
Men det hade ju varit skönt om McLovin' hade haft nåt sånär normalt schema, så jag slapp ha hand om alla läggningar, matningar och badningar själv. 


Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0