Present.

Igår kom McLovin' hem med nåt under jackan, som prasslade.
Först tänkte jag, Åh, det är en hundvalp!, men sen kom jag på att dom nog inte prasslar. Så jag frågade:
"Du har väl inte gått och köpt blommor?"
Jag gillar inte att få blommor. Jag tycker att det är så onödigt, för dom är bara fina det första dygnet, sen dör dom. 
Det roliga är att McLovin' vet att jag är den enda tjejen i världen som inte vill ha blommor på alla hjärtans dag, men han hade minsann tänkt till riktigt ordentligt.
Då sa han: "Kanske...", och drog fram världens finaste glasvas, med glaskulor i botten och en orkidé.
En sån som håller i flera veckor och är jättefin!
Jag blev jätteglad! :)



Tack, älskling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0