Presenter!

Svärmonstret kom hit idag, för att umgås lite med barnen.
Det är bra!
Det är nu man ska skapa en relation till barnen, som dom har nytta av hela livet.
Jag älskade att vara hos min farmor, när jag var liten.
Och jag älskar fortfarande att träffa farmor, även om jag inte sover i hennes säng längre. :)

Iaf så hade Svärmonstret med sig presenter.
Ostbågar!
Jag var nämligen lite upprörd när jag pratade med henne för ett tag sedan.
Jag berättade att McLovin' hade handlat ostbågar till OSS och ätit upp nästan alla själv.
Jag sa att jag alltid fick lägga egna ostbågar i en skål och skydda den med mitt liv, annars försvann ostbågarna fortare än kvickt.
mojjan hade handlat vars en påse ostbågar till oss, och sa till McLovin' att han minsann inte fick nalla ur min!

Hahaha, jag tyckte det var helt underbart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0